Obsługa i wsparcie

Indesys na autorskie oprogramowanie udziela 12 miesięcznej gwarancji. W jej ramach usuwane są wszelkie niedoskonałości, które pojawiły się w pewnych specyficznych sytuacjach, niemożliwych do przewidzenia na etapie testów systemu.

Klienci nabywający rozwiązania oferowane przez Indesys mogą dokupić pakiety usług dodatkowych:

• SLA (Service Level Agreement) gwarantuje Klientowi szybkie i efektywne wsparcie techniczne oraz możliwość dokupienia dodatkowych opcji obsługi.

• SA (Software Assurance) – usługa zawarta w cenie nowego oprogramowania lub aktualizacji przez pierwsze 12 miesięcy użytkowania (po tym czasie istnieje możliwość odpłatnego przedłużenia umowy). W okresie trwania SA klient otrzymuje dostęp do nowych wersji zakupionego oprogramowania.

• Pakiet Incydentów pozwalający na korzystanie ze wsparcia w przypadku problemów z oprogramowaniem i zawierający określoną liczbę interwencji obsługi technicznej Indesys bez względu na czas jaki upłynął od podpisania umowy.

W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji lub konkretnej propozycji, zapraszamy do kontaktu.